Efecte ale formarii profesorilor prin programele ERASMUS+

Efecte ale formarii profesorilor prin programele ERASMUS+

“Școala Metropolitană ARC din sectorul 3, organizează miercuri 17 noiembrie, ora 14:00 o activitate online de diseminare în cadrul proiectului Comunitate Educațională Rezilienta: #PROFESOR21 (Resilient Educational Community: #TEACHER21) . Proiect Erasmus+, 2020-1-RO01-KA101-079591.
Activitatea“ Bune practici în valorificarea și transferul de cunoștințe în comunitatea educațională” se adresează profesorilor de limba română și de informatică din București și este susținută de profesorii Școlii Metropolitane ARC, participanți la cursurile structurate ” The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools” ( Europass Teacher Academy) și “Game-Based Learning and Gamification” ( ITC – International).
Activitatea din scoală vă fi transmisă și pe platforma ZOOM. Link-ul de acces va fi transmis profesorilor metodiști ( Lb. română, IT, proiecte) cu rugămintea de transmite către toți profesorii interesați.
Agenda:
Strategii și exemple de implementare cu succes prin încorporarea în activitatea la clasă și în scoală a celor 4 C-uri, Creativitate, Gândire critică, Comunicare și Colaborare- competențe cheie din secolul XXI. – prezintă prof. drd. Claudiu Geles (Limba română)
Privire de ansamblu asupra Game-Based Learning (GBL). Învățarea bazată pe jocuri – Practici educaționale în Europa; Utilizarea jocurilor și a strategiilor de joc pentru îmbunătățirea învățării; Gândirea critică și creativă prin jocuri. Prezintă prof. gr. I, Isabela Mihăilescu
Cum implementăm strategiile GBL în lecțiile noastre? “De unde vine creativitatea ? – Povestire digitală” activitate transdisciplinara la clasa a VI-a.
Efecte ale formarii profesorilor prin programele ERASMUS+
Scroll to top